Doprava a vrácení zboží

Osobní odběr:

Zboží může kupující převzít v sídle dodavatele.

Zasílání přepravní službou v ČR:

Zboží je kupujícímu zasláno dle výběru zákazníka Českou poštou, kurýrem nebo do vybrané výdejny sítě Zásilkovna. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky. 
Ceny dopravy jsou uvedeny webové stránce dodavatele.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@in-el.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou dodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však dodavateli možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Reklamace:

Za poškození zboží způsobené jeho přepravou ručí přepravce.
Zboží, u něhož zákazník zjistí výrobní vadu, vyměňujeme bezplatně nejpozději do dvou dnů po vrácení vadného výtisku.
Bezvadné zboží, které si zákazník řádně objednal, obdržel, zaplatil a poté zjistil, že mu z jakýchkoliv důvodů nevyhovuje, nám může nepoškozené, nepopsané, nepolepené a s nevybledlou obálkou vrátit nejpozději do 14 dnů po obdržení zásilky spolu s námi vystaveným daňovým dokladem a s číslem účtu pro vrácení příslušné finanční částky.

K ostatním zde neuvedeným podmínkám se vztahují příslušná ustanovení Občanského zákoníku.